29 maja 2023
Nabór na stanowisko sekretarza gminy w Urzędzie Miasta i Gminy Koźmin Wielkopolski
Burmistrz Miasta i Gminy Koźmin Wielkopolski ogłasza nabór na stanowisko sekretarza gminy w Urzędzie Miasta i Gminy Koźmin Wielkopolski
Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w: urzędach marszałkowskich oraz wojewódzkich samorządowych jednostkach organizacyjnych; starostwach powiatowych oraz powiatowych jednostkach organizacyjnych; urzędach gmin, jednostkach pomocniczych gmin oraz gminnych jednostkach budżetowych i samorządowych zakładach budżetowych; biurach (ich odpowiednikach) związków jednostek samorządu terytorialnego oraz samorządowych zakładów budżetowych utworzonych przez te związki; biurach (ich odpowiednikach) jednostek administracyjnych jednostek samorządu terytorialnego, w tym co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach lub co najmniej czteroletni staż pracy
na stanowisku urzędniczym w jednostkach wyżej wymienionych oraz co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznych - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- wykształcenie wyższe,
- kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- brak przynależności do partii politycznych
Wymagania dodatkowe:
- dobra znajomość problematyki samorządowej, w tym przepisów z zakresu:
- ustawy o samorządzie gminnym,
- ustawy Kodeks pracy,
- ustawy o pracownikach samorządowych,
- ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,
- ustawy o finansach publicznych, w tym w szczególności zasad funkcjonowania kontroli zarządczej,
- ustawy Prawo zamówień publicznych,
- ustawy Kodeks Wyborczy,
- ustawy o dostępie do informacji publicznej,
- przepisów dotyczących ochrony danych osobowych,
- przepisów dotyczących bezpieczeństwa informacji,
- ustawy o ochronie informacji niejawnych,
- ustawy o obronie Ojczyzny,
- ustawy o opłacie skarbowej,
- przepisów o sygnalistach,
- przepisów wykonawczych do wyżej wymienionych ustaw, dyrektyw i rozporządzeń Parlamentu Europejskiego i Rady (UE),
- instrukcji kancelaryjnej,
- Kodeksu cywilnego, w szczególności w zakresie spisywania oświadczeń spadkodawcy, - umiejętność interpretowania przepisów prawnych oraz ich stosowania w praktyce, a także umiejętność opracowywania aktów prawnych,
- dyspozycyjność,
- umiejętność pracy w warunkach okresowego spiętrzenia zadań,
- umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność korzystania z aplikacji biurowych pakietu MS Office oraz programów do obsługi poczty elektronicznej i Internetu.
Fakultatywnie:
- wykształcenie wyższe administracyjne lub prawnicze, lub zarządzanie, lub politologia o specjalizacji samorządowej, lub studia podyplomowe w zakresie samorządu terytorialnego,
- doświadczenie w administracji publicznej,
Zakres zadań wykonywanych na danym stanowisku:
- Kierowanie Referatem Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich.
- Opracowywanie projektów regulaminu organizacyjnego Urzędu i jego zmian.
- Nadzór nad organizacją pracy w Urzędzie i przedkładanie burmistrzowi propozycji dotyczących usprawnień pracy urzędu.
- Opracowywanie zakresów czynności dla kierowników referatów i pracowników na samodzielnych stanowiskach pracy.
- Organizowanie szkoleń pracowników i doskonalenia zawodowego.
- Nadzór nad przygotowywaniem projektów uchwał Rady Miejskiej oraz współpraca z Radą Miejską.
- Przyjmowanie ustnych oświadczeń spadkodawców.
- Nadzór i kontrola nad prawidłowym wykonywaniem przez pracowników urzędu czynności kancelaryjnych i przestrzeganiem kpa.
- Koordynacja i organizacja spraw związanych z wyborami, spisami, referendami.
- Zapewnienie terminowej i właściwej realizacji zadań.
- Współdziałanie z organami samorządowymi.
- Koordynacja zadań w zakresie udzielania informacji publicznej.
- Nadzorowanie rozpatrywania skarg, wniosków, petycji, listów, interpelacji według właściwości.
- Opracowywanie projektów, propozycji do wieloletnich programów rozwoju w zakresie swojego
działania. - Przygotowywanie okresowych ocen, analiz, informacji i sprawozdań o realizacji zadań na stanowisku.
- Współdziałanie ze skarbnikiem gminy w zakresie opracowania projektu budżetu gminy, propozycji zmian oraz jego realizacji w zakresie swojego działania.
- Współpraca z odpowiednimi służbami w zakresie zwalczania klęsk żywiołowych i usuwania ich
skutków. - Przekazywanie i udostępnianie niezbędnych informacji do planowania oraz współudział w realizacji
zadań obronnych i ochrony ludności. - Nadzór nad bezpieczeństwem, higieną i ochroną przeciwpożarową w Urzędzie;
- Gospodarka mieniem Urzędu oraz środkami budżetowymi przewidzianymi na pokrycie kosztów jego funkcjonowania, zakupy, wyposażenie, remonty, itp;
- Monitorowanie i koordynacja systemu kontroli zarządczej;
- Przygotowywanie naborów na wolne stanowiska urzędnicze w urzędzie oraz wolne stanowiska kierownicze w gminnych jednostkach organizacyjnych;
- Monitorowanie usług świadczonych przez Urząd;
- Nadzór nad przebiegiem służby przygotowawczej oraz okresowej oceny pracowników;
- Opracowywanie raportu o stanie gminy;
- Kierowanie pracami Stałego Dyżuru Burmistrza Miasta i Gminy;
- Prowadzenie spraw wojskowych pracowników Urzędu i radnych;
- Udział w pracach Gminnego Zespołu Zarządzania Kryzysowego;
- Przeglądanie i drukowanie korespondencji wpływającej do Urzędu na skrzynki mailowe, przez e-PUAP;
- Dekretacja pism wpływających do Urzędu.
Informacja o warunkach pracy:
- Praca w Urzędzie Miasta i Gminy Koźmin Wielkopolski ul. Stary Rynek 11, w biurze znajdującym się na piętrze (bez windy).
- Czas pracy – 8 godzin na dobę – 40 godzin tygodniowo, /od poniedziałku do piątku, od godz. 8.00 do 16.00/.
- Bezpośredni kontakt z klientami, wysiłek umysłowy.
- Stanowisko wymaga pracy przy komputerze.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta i Gminy Koźmin Wielkopolski w kwietniu 2023 r., w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był wyższy niż 6%.
Wymagane dokumenty:
- wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (patrz załącznik),
- dyplom ukończenia uczelni,
- oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o braku przynależności do partii politycznych.
Dokumenty należy przesłać lub złożyć w Urzędzie Miasta i Gminy Koźmin Wielkopolski ul. Stary Rynek 11, biuro nr 13 do 9 czerwca 2023 r. do godz. 10.00 (decyduje data wpływu do Urzędu) w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko sekretarza gminy”.
Koźmin Wielkopolski, dnia 29 maja 2023 r.
BURMISTRZ
/-/ mgr inż. Maciej Bratborski
Kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie docx
Kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie pdf
Metryczka
Wytworzono: | 2023-05-29 11:44 | przez: |
---|---|---|
Opublikowano: | 2023-05-29 14:04 | przez: Agnieszka Flejsierowicz |
Podmiot udostępniający: | BIP - Koźmin Wielkopolski | |
Odwiedziny: | 3220 |
Rejestr zmian
- Brak wpisów.